Stone tomb samples company Vietnam with damynghephanvinh.com

High quality stone tombs company Vietnam 2022? As a traditional handicraft stone processing facility combined with new technology, Phan Vinh Fine Art Stone is proud to be one of the prestigious and quality stone processing facilities – a reliable address for processing stone tombs for customers. nationwide. 100% commitment of products directly consulted and constructed by Phan Vinh Fine Art Stone, crafted from natural monolithic stone. No middlemen, so ALWAYS BEST PRICE! Living in spaces with a harmony between the elements of nature “charming feng shui” is always the dream of every Vietnamese. With skillful hands and a creative mind, for generations, our forefathers have brought natural materials closer to the living space of humans. One of the most special materials is stone. From primitive stone blocks, artisans have carved into delicate and soft details, used as decorations or construction materials in architectural works, creating a feature of the culture. Vietnam. Find even more details on https://damynghephanvinh.com/.

The Tomb Area is considered as the home of the deceased, and that house also needs to be protected and shielded. Stone gates and stone railings help to make the mausoleum grounds more solemn and the overall plan looks neater. The stone gate of the tomb area usually uses two large stone pillars, at the top of the column will place 2 stone clams to guard the tomb. Or with the design of the entrance gate, a pair of dragons will be made to stand on the side of the tomb. The stone scroll is placed inside, bigger than the gate and blocking the entrance to the tomb to shield the tomb area from bad air fields, which are not good for the resting place of ancestors. And also has the effect of shielding cattle from entering, affecting spiritual escape.

More than 80 percent of the production process in Ninh Van has been mechanized to increase productivity. At the same time, efforts are made to preserve the traditional occupation and the art of stone carving, and better satisfy the increasingly sophisticated customer demand. Many production facilities in Ninh Van have shifted from making large-size products for religious and cultural spaces to small-size artifact souvenirs for visitors. Artisan Pham Ba Ngoc, owner of the Van Bao Ngoc fine art and handicraft production enterprise, said his facility has invested to make products featuring the ancient capital of Hoa Lu’s culture, including pairs of stone dragons and young lions in Dinh and Le Dynasty Kings’ temples in Hoa Lu District.

For our Vietnamese visitors:

Không phải tự nhiên mà các mẫu lăng mộ đá xanh hiện nay đang ngày càng nhiều được khách hàng sử dụng rộng rãi trên cả nước. Do lăng mộ đá xanh còn có những đặc điểm nổi trội sau đây. Về độ bền: Do được khai thác từ các khối đá trong tự nhiên có độ bền chắc chắn và độ cứng cao. Vì vậy lăng mộ đá xanh có độ bền tốt, việc xây dựng lăng mộ từ đá nguyên khối nên các sản phẩm mộ đá, lăng mộ đá không bị vỡ nứt, hay bị bào mòn bởi các tác động của thời tiết. Các sản phẩm lăng mộ được làm từ đá xanh có độ bền vững theo thời gian, đặc biệt khi trải qua mưa nắng thì càng trở nên bóng bẩy và đẹp mắt hơn.

Nếu có một khoảng thời gian dài giữa cái chết và việc chôn cất thì người ướp xác sẽ tham dự và hỗ trợ việc bảo quản thi thể. Sự sắp xếp của một bàn thờ. Điều này bao gồm ảnh của người đã khuất cùng với hoa, hương và đồ ăn cúng (ví dụ: bát cơm, trái cây và trà). Quan tài được đặt ở phòng trung tâm để khách đến viếng và tỏ lòng thành kính. Trong thời gian này, họ chia sẻ thức ăn và nâng ly chúc mừng cuộc sống của người đã khuất. Các thành viên trong gia đình luôn cảnh giác với thi thể. Một loạt các lời cầu nguyện hoặc ban phước sẽ xảy ra trong thời gian này nếu người chết theo đạo.

Đồ thờ đá là cách gọi chung cho các sản phẩm được chế tác từ đá như: lư hương đá, bát hương đá, đèn đá, bàn lễ đá, lọ hoa đá, mâm bồng đá… Các sản phẩm đá mỹ nghệ chế tác từ đá xanh nguyên khối, hoa văn tinh xảo, độc đáo, chất lượng cao. Các sản phẩm của Đá Mỹ Nghệ Phan Vinh ngày càng nâng cao chất lượng, và hoàn thiện không ngừng nhằm khẳng định chỗ đứng trên thị trường trong nước, chúng tôi sẽ vươn xa hơn với mục tiêu mang nét đẹp, tinh hoa văn hóa Việt giới thiệu đến bạn bè quốc tế. tìm thấy hơn chi tiết trên trang web này giá lăng mộ đá ninh bình.

Các gia đình Việt Nam thường đi thăm mộ tổ tiên và dọn dẹp mồ mả mỗi khi Tết đến, thường là từ ngày 23 tháng Giêng âm lịch, tức là vào ngày 25 tháng Giêng năm nay, tức là đến giao thừa. Họ thắp hương ở các phần mộ, tổng kết lại những sự kiện lớn trong năm của gia đình cho tổ tiên và mời người đã khuất “về quê” để vui Tết với người còn sống. Sau đó, các thành viên trong gia đình nhổ cỏ dại, xới những bông hoa mọc trên mộ tổ tiên và làm sạch đá mộ. Người Việt Nam quan niệm rằng mọi thứ, kể cả mồ mả của người đã khuất, lễ Tết phải sạch sẽ, sáng sủa để năm mới gặp nhiều may mắn.